Paikka: Ilmailumuseo, Karhumäentie 12 (Tietotie 3), Vantaa
Miten tulla vielä paremmaksi asiakaspalvelussa? Kuinka muut sen tekevät? Entä kuinka valjastaa sosiaalinen media osaksi asiakaspalvelua tai välttää asiakaspalvelussa sudenkuopat? Tule Puutarha&kauppa-lehden käytännönläheiseen Koe ostaja -asiakaspalvelupäivään terästämään asiakaspalveluasi ja myyntiäsi!
Ohjelma:
9.45–10.00 Ilmoittautuminen
10.00–10.30 Avaus
Marianna Soini, Puutarha&kauppa-lehti
10.30–11.00 P&k Floristin Koeostajan kokemukset
Milla Tolonen, Puutarha&kauppa
11.00–11.30 Asiakaspalvelun merkitys
Päivi Kauranen, Rauta-Kukka
11.30–12.30 lounas (sisältyy hintaan)
12.30–13.00 Some asiakaspalvelun edistäjänä
Minna Rantala, Kauppapuutarhaliitto ry
13.00–14.00 Asiakaspalvelun kompastuskivet – kuinka saada asiakas palaamaan kauppaan?
Pirjo Purovesi, Haaga-Helia
14.00–14.30 Kahvi (sisältyy hintaan)
14.30–15.45 Yrittäjähaastattelut asiakaspalvelusta ja myymisestä,
Haastattelija Anu Pirhonen, Puutarha&kauppa-lehti
Some on tärkeä osa myyntiä, Tiina Pakkanen, Kukka ja Sisustus Neilikka
Myymisestä ja asiakaspalvelusta pitää puhua työntekijöille, Hanna Kurtti, Kukkakauppa Floranna
Työyhteisöstä toiseen – mikä on talon tapa palvella asiakkaita?, Saara Kärkkäinen, Tmi Kukkia by Saara
15.45–16.00 Yhteenveto ja päivän päätös
Marianna Soini, Puutarha&kauppa-lehti
Tapahtuman hinta 105 euroa. Hinta sisältää lounaan, iltapäiväkahvin ja arvonlisäveron. Maksetaan ilmoittutumisen yhteydessä maksukortilla tai verkkopankissa.
Lisätiedot: Anu Pirhonen, anu.pirhonen(a)hortimedia.fi, p. 0400 421 890