Kukkien ja vihannesten suoramyynti

Etsitkö lähellä viljeltyjä kotimaisia kukkia, vihanneksia tai niiden taimia puutarhaasi tai lautasellesi? Katso kartalta lähin paikallinen puutarha!

Huom! Tarkistathan puutarhan aukioloajat puutarhan omilta sivuilta. Suurin osa suoramyymälöistä on auki vain sesonkeina.

Käy kasvihuoneeseen 14.5.2021!

Koska olet viimeksi vieraillut kasvihuoneessa? Puutarhamyymälöiden värikäs sesonki on vihdoin alkanut! Paikalliset puutarhat ympäri Suomen ovat avanneet oviaan ja ovat täynnä elämyksiä lähellä kasvatettujen kukkien ja vihannesten muodossa. Haluamme juhlia tätä sesonkia teemapäivällä 14.5., jolloin on oivallinen päivä vierailla paikallisessa puutarhamyymälässä. Lähde siis katsomaan, millaisia upeita kukka- ja vihanneselämyksiä läheltäsi löytyy. Puutarhamyymälät sijaitsevat pääosin ulkotiloissa, joten vierailu on turvallista. Kasvihuoneelta voi hakea myös alkukesän valohoitoa ja lämpöä.

Suurin osa kartalla olevista puutarhoista on kesäkukkamyymälöitä, mutta mukana on myös vihanneksia suoraan myyviä kasvihuoneyrityksiä.

Jaa oma kuvasi ja seuraa päivän tapahtumia tunnisteella #käykasvihuoneeseen

Toivotamme elämyksellistä päivää lähipuutarhalla!

Suoramyyntipuutarhat aakkosjärjestyksessä