Ladataan Tapahtumat

LEPAA 2024 -juhlanäyttely

15 elokuun - 17 elokuun

Tervetuloa 60-vuotisjuhlanäyttelyyn

Lepaa-näyttelyä on järjestetty vuosittain vuodesta 1964. Tänä vuonna 15.–17.8.2024 näyttelyllä on 60-vuotisjuhla-näyttely – tervetuloa mukaan kokemaan Lepaa spirit!

Lepaa-näyttelyssä tavataan tuttuja ja työkavereita sekä tutustutaan paikan päällä uutuuksiin

Pitkien perinteiden Lepaa-näyttely kerää vuosi toisensa jälkeen tyytyväisiä näytteilleasettajia ja kävijöitä. Monet tulevat joka vuosi päivittämään tietonsa, tapaamaan kollegoita ja yhteistyökumppaneita ja vanhoja tuttuja sekä viettämään mukavan kesäpäivän. Moni näytteilleasettajakin sanoo, että Lepaan tapahtuma on kuin loma vielä jatkuisi, vaikka kauppoja tehokkaasti hierotaankin.

Näytteilleasettajia on vuosittain 160–200: suuria, kansainvälisten edustusten yrityksiä, notkealiikkeisiä keskikastin yrittäjiä ja pieniä, innovatiivisia pajoja sekä käsityöläisiä, kauppiaita, järjestöjä, viranomaisia… Kävijöitä tapahtuma kerää 7 000–10 000, ja millaisia! Kaikilla on aikaa kiertää koko alue, tarjonta tutkitaan tarkkaan ja ostoksia tehdään. Kiire tai välinpitämättömyys ei kuulu Lepaalle.

Kohtauspaikka puutarha- ja viheralan ammattilaisille

Lepaa tarjoaa tänäkin vuonna kohtauspaikan puutarha- ja viheralan kaikille sektoreille: kasvihuoneyrittäjät, marjan- ja vihannestenviljelijät, taimistoviljelijät, puutarhakauppiaat, kaupunkien, kuntien ja seurakuntien viherväki ja golfkentänhoitajat sekä alan urakoitsijat löytävät alan uutuudet ja kuumat puheenaiheet Lepaa-tapahtumasta. Mukaan mahtuu myös maanviljelijöitä, kotipuutarhureita, alan opiskelijoita, tutkijoita ja viranomaisia.

Näyttelykävijä:

Seuraa näyttelyn Facebook– ja Instagram-kanavia ja tilaa uutiskirjeemme etusivulta, ja kuulet ensimmäisten joukossa lisää tulevasta juhlanäyttelystä.

Liput:

Osta liput jo nyt osoitteessa: www.lepaa.fi

Tiedot

Alkaa: