Ladataan Tapahtumat

« All Events

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kevätretki Närpiöön

20.04.2023 - 10:00 - 15:30

Tervetuloa Kevätretkelle Närpiöön!
Retki järjestetään 20.4.2023 klo 10 alkaen. Retki on avoin kaikille Kauppapuutarhaliiton jäsenille. Maksimiosallistujamäärä rajataan 30 henkilöön, joten ilmoittaudu ajoissa. Ilmoittautumiset 14.4. mennessä. Retkellä kuljetaan omilla autoilla.
OHJELMA:
klo 10:00 Närpiön vihannes Vuonna 1957 perustettu osuuskunta pakkaa, myy ja markkinoi lähialueen kasvihuonetuotantoa. Osuuskunnan toimitusjohtaja Stefan Skullbacka on jäämässä eläkkeelle. Uusi toimitusjohtaja Tomas Lindfors aloittaa perehtymisen kevään aikana. Närpiön vihannekseen voi käydä tutustumassa myös virtuaalikierroksella.
klo 11:45 Martin Sigg, viljelyssä ’Favorino’ tomaattia, täysledivalaistus ollut käytössä noin kaksi vuotta, vuoden laatutuottaja 2020.
klo 13.15 lounas, Hotelli Red & Green
klo 14-15.30 Lillandts Grönsaker, Christer Lillandt. Viljelee papua, kirsikka ja helmitomaatteja. Kasvihuoneet lämmitetään hakkeella ja lämmön toimittaa viljelijöiden yhdessä omistama Pjelax Energi Ab. Vuoden 2022 kasvihuonevihannesten laatutuottaja.
15.30. kohti kotia

Tiedot