Ladataan Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

KPL Akatemia: Miten valmistaudun median haastatteluihin?

30.11.2022 - 15:00 - 16:00

Tänä syksynä ja tulevana talvena kasvihuoneviljely kiinnostaa mediaa ja toimittajia. Tarjoamme jäsenillemme tunnin mittaisen tietoiskun, jossa tarjoillaan apua ja vinkkejä median kohtaamiseen ja somekirjoitteluun. Koulutuksessa käydään läpi myös teemoja, joista alan kannattaa puhua tulevana talvena. Kouluttajina Akatemiassa toimivat viestinnän asiantuntijat Janne Malinen ja Joonas Holste viestintätoimisto SEK:istä.

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄÄLLÄ

Kauppapuutarhaliiton jäsenille räätälöidyissä KPL Akatemian etäkursseilla alansa asiantuntijat pitävät tietoiskuja kasvihuoneviljelyyn ja yrittämiseen liittyvistä aiheista. Kaikki KPL Akatemian koulutukset järjestetään webinaareina Teamsin kautta. Osallistua voivat Kauppapuutarhaliiton jäsenyrittäjät ja heidän työntekijänsä.

Tiedot

Päivämäärä: