Ladataan Tapahtumat

Ryhmäkasviretki Uudellamaalla

23 huhtikuun - 09:00 - 16:00

Kauppapuutarhaliiton ryhmäkasviretki Uudellamaalla 23. huhtikuuta

Kauppapuutarhaliitto järjestää ryhmäkasviretken Uudellemaalle. Ilmoittaudu mukaan! Vierailu on tarkoitettu Kauppapuutarhaliiton jäsenille.

klo 9.00-10.15 Skogsterin Puutarha, Paippinen, Sipoo, Paippistentie 585, 04170 Sipoo             Vuonna 1953 perustettu perheyritys, jossa viljellään amppeleita sekä ruukku-ja ryhmäkasveja sekä jouluksi viljellään amarylliksiä ja istutamme joulukukka-asetelmia. Pinta-alaa puutarhalla on 3500 m2. https://skogsterinpuutarha.fi/

klo 10.30-11.45 Haarajoen Puutarha, Järvenpää, Näretie 3, 04480 Järvenpää

Järvenpään Haarajoella sijaitseva kesäkukkapuutarha. Valikoimiin kuuluvat perinteiset kesäkukat, amppelit sekä laaja valikoima erikoisempia kesäkukkia sekä vihannesten ja yrttien taimia. Vieressä sijaitsee Garden & Flo -puutarhamyymälä, jossa voidaan piipahtaa vierailun jälkeen. http://www.haarajoenpuutarha.fi

klo 12.15-14.30 Keuda Saaren Kartano, Mäntsälä

huom osoite: Puutarhantie 1, Saarentaus (Mäntsälä). Ajetaan kasvihuoneille ja jätetään autot sinne. Käydään syömässä Keudassa (lounas omakustanteinen) ja tutustutaan tiluksiin.Saaren Kartanolla koulutetaan puutarha-alan ammattilaisia historiallisessa kartanomiljöössä. Pääsemme vierailemaan kasvihuoneella ja kuulemaan millaista nykyajan opiskelu puutarhuriksi on. https://www.keuda.fi/toimipiste/saaren-kartano/

Täytä ilmoittautumistietosi täällä ja tule mukaan!

Tiedot

Päivämäärä: