Kauppapuutarhaliiton kevätkukkien mainonta ja -viestintä 2015
Kevätkukkien viestintä ja markkinointi 2015 näkyy seuraavissa paikoissa:
– Kauniisti kotimainen -sivusto – Neljä radiomainosta Novalla kevään aikana: Tulppaanit – Yli 30 000 kuluttajalle lähetetään neljä sähköpostiuutiskirjettä (tulppaanit, ystävänpäivä, narsissit ja pääsiäinen) – Neljä eri kevätkukkakisaa Kauniisti kotimaisen -sivulla ja somessa kevään aikana – Kuusi eri julistetta kukkamyyntipisteisiin – Kuusi tiedotetta kevätkukista noin 600 eri viestimelle ja laaja kuvapankki – Facebookpäivityksiä kahdella eri tilillä yli 40 000 tykkääjälle: kauniistikotimainen ja kukkainfo – YouTubessa neljä kevätkukkavideota – Twitterissä /jyrkijalkanen ja /Kauppapuutarhal – Instagramissa kauniistikotimainen – Pinterestissä kauniistikotimainen – Blogiyhteistyö 20 Blogiringin perhe ja ruokablogin kanssa viikoilla 3-16 – Tulppaanitapahtuma medialle ja kuluttajille 16.1. Helsingin Rautatieasemalla – Yhteistyö Suomen Kukkakauppiasliiton Helsingin piirin kanssa: – Tetenarsissi-istutukset viiden kaupungin katukuvassa – Pop up flower shop Kevätpuutarhamessuilla Messukeskuksessa 26.-29.3. |